*

Elämä jatkuu

Kaikki blogit puheenaiheesta Mainos

Maataloustuottajille tarjolla lisätienestiä

"Valio on Veikkauksen ja Lähi-Tapiolan lisäksi yksi Tuntematon sotilas -elokuvan pääyhteistyökumppaneista.

"Harva ymmärtää kuinka arvokas ja erityinen mediapaikka maitotölkit ovat. AR:n hyödyntäminen on meille hyvin luonnollista, sillä meillä on paljon sisältöä, jonka esittämisellä uskomme olevan voimaa elokuvan haluttavuuden rakentamisessa", elokuvan markkinoinnista vastaavan Hasan & Partnersin luova johtaja Eka Ruola toteaa tiedotteessa."

Jopa hän ymmärtää yhden asian

Enpä tiedä olisiko nykyisessä Suomessa vastaavanlainen mainos voitu lähettää ulos toisinpäin, mutta on harvinaisen typerää (myös kaupallisessa mielessä) mollata puolta asiakaskuntaa, tässä tapauksessa kotomaamme koko miessukupuoli: noin 2,75 miljoonaa potentiaalista asiakasta. Varsin mauton tekele, joka saa aikaan sen, että bonusway-sana kuuluu tästä eteenpäin ällösanojen joukkoon.

S-ryhmän mainospallo meni omaan maaliin

Mainonnan tekeminen on vaikeaa. Erityisen vaikeaa on tehdä mainontaa, jossa on huumoria. Sen on juuri saanut kokea S-ryhmä, joka teki uudella Prisma-mainoksellaan itselleen historiallisen julkisuusmokan.

Monen mieleen on syöpynyt SAK:n mainos eduskuntavaaleissa. SAK, jonka pitäisi olla ammattiliittojen keskusjärjestö, päätti ryhtyä järjestämään tulevien eduskuntavaalien tulosta mieleisekseen.

Tuumasta toimeen. Tekijäksi palkattiin, nykytyylin mukaan, mainostoimisto. Sen piti tehdä mainos, jolla työväenpuolue SDP vietäisiin tajunnanpysäyttävään vaalivoittoon.

Toimituksen poiminnat

Tämän blogin suosituimmat kirjoitukset

Julkaise syötteitä